Crew

WE LEARN

MIRA - Event Support gaat steeds op zoek naar enthousiaste en dynamische mensen om het team te versterken. Alle nieuwe medewerkers volgen een basisopleiding om vol zelfvertrouwen aan de slag te kunnen gaan.

Er worden niet enkel praktische vaardigheden ifv de job aangeleerd, we proberen onze teamleden ook iets bij te brengen op sociaal en persoonlijk vlak. Iedere medewerker krijgt de kans om zichzelf ten volle te ontplooien en zijn/haar (verborgen) talenten te ontdekken!

WE SHARE

MIRA - Event Support vertrekt vanuit de visie dat elk project uniek en dus anders is. Op elk event bekijken we de ruimte en snuiven we de sfeer op. We luisteren naar de verwachtingen van de klant en matchen die met onze expertise opgedaan tijdens voorgaande opdrachten. Duidelijke communicatie speelt hierbij een sleutelrol en bovendien zijn we ervan overtuigd dat voor elk probleem een oplossing bestaat.

ELK PROJECT WORDT BEKEKEN VANUIT PERSOONLIJKE ERVARING

WE HELP

De waarde "helpen" draagt MIRA - Event Support hoog in het vaandel. We helpen de klant uiteraard op de afgesproken manier en zorgen voor topbediening, maar we gaan nog een stap verder. Een klant die belt voor een noodgeval, een logistiek probleem, een onverwachtse wijziging, ... MIRA gaat tot het uiterste en staat altijd klaar met raad en daad!

ONZE BEDIENING IS MAAR EEN ONDERDEEL VAN ONZE SERVICE

Daarnaast helpen we onze medewerkers om zich ten volle te ontplooien bij MIRA, door opleiding en persoonlijke ondersteuning. We geven ons team mee om te allen tijde de klant, maar ook elkaar als team te helpen.

MIRA - Event Support staat garant voor een persoonlijke aanpak, zowel wat de klanten als het team betreft, en dat helpt!

WE CARE

MIRA - Event Support is een relatief jong bedrijf, maar kende al een grote groei. Toch hanteren wij nog altijd de persoonlijke aanpak van bij het prille begin, zowel wat onze klanten als onze medewerkers betreft. We zijn ervan overtuigd dat deze visie een win-win situatie oplevert: tevreden klanten én tevreden personeel!

EEN PERSOONLIJKE AANPAK VAN MEDEWERKER EN KLANT

Bij MIRA heerst een leuke werksfeer. Onze medewerkers zijn geen nummers, maar individuen die elk op hun unieke manier bijdragen tot een geslaagd event. We organiseren ook geregeld een ludieke activiteit naast de werkvloer. De band die hierdoor ontstaat, zorgt ervoor dat onze mensen zich kunnen ontplooien en maakt het aangenaam werken in team.

Ook bij onze klanten hanteren we graag een persoonlijke aanpak. MIRA - Event Support gaat op zoek naar wat er voor welke klant van belang is en baseert hierop de planning. Door expertise maken we ons als het ware het DNA van de klant eigen, wat uiterst geapprecieerd wordt.